close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עשרת הצבעים של 2020

מערכת שורשח ניסן, תשפ02/04/2020

שנת 2020 נמצאת עמוק בתוך המאה ה-21, והיא מתאפיינת באנרגיות של אש, זרימה חזקה ונקייה, שיק מדויק, והרבה אלגנטיות. BG Paint אספה עבורכם את עשרת הצבעים החזקים ביותר, המאפיינים את העוצמה שהשנה הזו מביאה עמה

תגיות:
צילום: shutterstock
מעט אחרי פרוס השנה האזרחית החדשה, אנשים רבים סקרנים לדעת - מה הם הצבעים של שנת 2020? שנה חדשה היא הזדמנות לחידוש של אנרגיות ואווירה, ואם יש משהו שמשפיע בצורה משמעותית על האנרגיות שלנו, על הזרימה, ועל התחושה- הרי שמדובר בצבע שבו נבחר עבור ביתנו. 

צהוב לימוני
שנת 2020 היא שנה אנרגטית, ומניפת צבעים אינה אנרגטית ללא הצבע הצהוב- צבע שמזוהה עם עוצמה, שמש, להבה, וזיק חמצמצות של לימון. אם אתם אנשים אנרגטיים וחיוניים, אין ספק שהצבע הצהוב יקרוץ לכם כשתחפשו צבע לבית. הצהוב הוא צבע נהדר לשילוב עם צבעי אדמה שורשיים כמו חום ושחור,
צילום: shutterstock
היות והוא מבליט אותם, ומעניק להם את הזיק שיפיח בהם חיים.

כתום בוער
כתום הוא צבע אש נוסף, ויכול להעניק אנרגיה סוערת כשמדובר בצבע לקירות. כתום מסמל אביב, פריחה, רעננות של פירות קיץ, ומתיקות של ריבה. הצבע הכתום הוא צבע חזק ואנרגטי, ואנו מעוניינים לבחור אותו בקפידה עבור אותם המקומות בביתנו שדורשים את האנרגיה הזו. הכתום משתלב היטב עם צבעי אש נוספים, ועם צבעי אדמה.

אפור אלגנטי
אם תהיתם לאן נעלם הצבע האפור...אז דעו לכם שהוא חוזר ללקסיקון! צבע אפור בתור צבע לבית היה נפוץ לפני מספר שנים, ודעך בשלב מסוים בדרך. זה נראה שהשנה הוא חוזר ובגדול, כשהוא מביא עמו את השיק הנקי והיעיל שמאפיין אותו, ואת הקרירות העוצמתית, השקטה והמרגיעה, שאנו כל כך אוהבים בימי הקיץ החמים.

סגול
כמה כוח יש בצבע הסגול, ועם זאת כמה רוגע ושלווה. בעוד במניפת הצבעים יש צבעים הנחשבים "קרובי משפחה", הסגול עומד בגאווה בקטגוריה שהיא רק שלו. הצבע הסגול מזוהה עם בריאות וחיוניות, ניחוחות של לבנדר, ותחושה של שחרור...סגול בתור צבע לבית יעניק לנו הרפיה מנטלית ופיזית עם כניסתנו לחלל.

חום אדמה
איזה צבע מתוך מניפת הצבעים, מעניק לנו יציבות והשתרשות? כמובן שזהו הצבע החום. החום הוא צבע בעל עוצמה שקטה, נוכח, ומזוהה עם ניחוחות אדמה, קפה ועץ. מתאים במיוחד ללחוצים ול"מרחפים" מביננו, שמעוניינים להשתרש, ולהרגיש יציבות אמיתית מסביבם.

אדום
אי אפשר לדבר על אנרגיות, בלי להזכיר את הצבע האדום. האדום הוא צבע החיים הזורמים בעורקינו, והוא צבע שמעורר אותנו כהרף עין. אדום בתור צבע לקירות פנים , מעניק לנו ערנות, תאווה, ותשוקה לחיים. המאה ה21 כבר כאן, והצבע האדום מעיר אותנו, וגורם לנו לנצל את כל מה שיש לה להציע לנו.

ירוק
אתם מחפשים צבע לבית, שיוציא אתכם מתוך ארבעת הקירות? הצבע הירוק יגרום לכם להרגיש ממש בחוץ! ירוק גורם לנו להרגיש ממש כאילו אנו שוכבים פרקדן על שפת נחל רענן, בין עשבים גבוהים, כשניחוח הטל הטרי והצמיחה מלטף את אפנו. ירוק הוא צבע של צמיחה, התחלות חדשות, רעננות, ואופוריה של טבע.

שחור ברבור
הצבע השחור הוא הרקע, הוא זה שמאחורי הקלעים, וזה שתחת כנפיו למעשה מתרחשת כל הדרמה. השחור הוא צבע אלגנטי, והניקיון שלו עוצמתי ובלתי ניתן להכחשה. צבע שחור מבליט צבעים אחרים ונותן להם ברק ואלגנטיות חלקה, כשמדובר בשחור, מומלצות צורות גיאומטריות כמו עיגולים ופסים, שתשתלבנה בקלות כמעט עם כל צבע אחר.

כחול שמים
למי מאיתנו שמרגיש סגור, מופנם, או לכוד- כחול הוא הפתרון. כחול גורם לנו לפרוש כנפיים ולעוף אל האופק, מעל הימים והיבשות, לאן שרק נרצה להגיע. כחול הוא צבע המסמל תקווה, חופש, ושחרור של הנפש.

ארגמן
ארגמן הוא צבע תשוקתי, צבע של שפתיים שותתות מיץ אוכמניות אדומות, צבע של ורדים אדומים ואלגנטיים, צבע של יין אדום שגורם לנו להתעלות לספירות אחרות. ארגמן הוא צבע נהדר להפיח רוח חיים בכל חלל שהוא, וישתלב נהדר עם צבעים רגועים יותר.
זה הזמן שלכם לבחור את הצבעים המתאימים לכם, אלו שיעניקו לכם את ההתחלה החדשה, ואת חגיגות המאה ה-21 בכל העוצמה שלהן. אל תתביישו לחיות, לשלב, לצאת מהמסגרת, להתאהב מחדש בכל צבע...החיים הם כאן ועכשיו, והם צבעוניים מתמיד.

מוגש כשירות בחסות אתר משרות
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה